Για αυτούς που έχυσαν το αίμα τους το 21 για την δική μας χάρη

Γιάννης Ζωγραφάκης
Γιάννης Ζωγραφάκης

Είναι πολύ εύκολο να αναδιατυπώσεις την Ελληνική ιστορία όπως σου αρέσει και να διαφημίσεις η να δυσφημήσεις οποιαδήποτε πτυχή της εάν ξέρεις τα γεγονότα και σκόπιμα υπογραμμίσεις κάποια την ώρα που υποβαθμίζεις κάποια άλλα, ειδικά εάν είσαι κατ’ επάγγελμα πολιτικός, και χειρίζεσαι τα της παιδείας στην χώρα.

Το παρόν άρθρο γράφτηκε εξαιτίας της επετείου της 25ης Μαρτίου, όχι για να κάνει μια ιστορική αναδρομή στην επανάσταση αλλά για να προσπαθήσει στο όσο τόσο του να δείξει το ότι πλέον ξεχνάμε και ένας λαός που ξεχνάει την ιστορία του σβήνεται και χάνεται.

Σήμερα αυτήν την αίσθηση έχω από την παρούσα κατάσταση η οποία δεν είναι τωρινή αλλά η αντεθνική προπαγάνδα κρατάει πολλά χρόνια πίσω από την εποχή της μεταπολίτευσης και μετά, έχοντας γαλουχήσει και μεγαλώσει ολόκληρες γενιές παιδιών συμπεριλαμβανομένης και της δικιάς μου.

Σιγά και με τρόπο, μια στιγμή αρχίσαμε να αδιαφορούμε για την Ελλάδα και η αδιαφορία σε πολλά σημεία έγινε μίσος εναντίον της.

Είναι σίγουρα πιο βολικό να μισείς κάτι ή να αδιαφορείς για αυτό, παρά να κοιτάξεις να το στηρίξεις, ειδικά όταν αυτή η πατρίδα «θέλει δουλειά πολύ» για να γυρίσει… Μαζί λοιπόν με τα άλλα όμορφα βγαίνουν μερικοί έξυπνοι και αστόχαστοι «προοδευτικοί» άνθρωποι μαγεμένοι από έναν ψευδεπίγραφο δυτικοφερμένο μεγαλοϊδεατισμό και ως οι χειρότεροι δούλοι αλλότριων συμφερόντων φτάνουν στο σημείο πολλές φορές όχι απλά να υποβαθμίσουν την σημασία της Ελληνικής επανάστασης αλλά να την ρίξουν σχεδόν στον Καιάδα της ιστορίας και το κακό είναι ότι πλέον έχουν πολλούς οπαδούς.

Έτσι λοιπόν και μέσα σε αυτό το «πολιτιστικό» πλαίσιο, συχνά συναντάται το να υποβαθμίζεται έως και να εκμηδενίζεται η προσφορά του Κολοκοτρώνη στον αγώνα του οποίου το όνομα παρουσιάζεται ως ενός σφαγέα των Ελλήνων.

Προφανώς οι κύριοι αυτοί ξεχνούν την φράση του «φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους» και ότι αυτοί ίσως ήταν ο χειρότερος εχθρός της επανάστασης.

Μιλάνε για έναν αγώνα που τον έδωσαν κυρίως Αλβανοί οι οποίοι δεν γνώριζαν καν Ελληνικά και αποδίδουν την επιτυχία της επανάστασης στους ξένους οι οποίοι όταν όλα είχαν σχεδόν τελειώσει ήρθαν στο Ναβαρίνο και καταναυμάχησαν τον τουρκικό στόλο.

Και φυσικά η Ελλάδα έγινε κράτος ελέω των μεγάλων δυνάμεων, όμως αν οι Έλληνες δεν έχυναν το αίμα τους για την ελευθερία αυτή την στιγμή ο Ερντογάν δεν θα είχε κανέναν πονοκέφαλο με εμάς εφόσον θα μιλούσαμε Τούρκικα.

Σύμφωνα λοιπόν με τα λεγόμενα αυτών των κυρίων οι οποίοι έχουν θέσεις παντού,  οι Έλληνες δεν είχαν καμία ουσιαστική συμμετοχή στην επανάσταση και για αυτό επικαλούνται και τον σκοτεινό ρόλο της εκκλησίας.

Ο ρόλος της εκκλησίας  μπορεί να ήταν σκοτεινός και φυσικά ο Παπαφλέσσας πραξικοπηματικά επέβαλε την επανάσταση την ώρα που τα συμφέροντα της εκκλησίας ως αρχής, ήταν αντίθετα με την επανάσταση αλλά αυτό δεν μειώνει την αξία του κατορθώματος, αντίθετα την ενισχύει.

Έτσι λοιπόν καταλήγουμε πλέον να μιλάμε για θηριωδίες των Ελλήνων αλλά δεν μιλάμε για τις θηριωδίες των Τούρκων επί 500 χρόνια.

Επίσης τείνει να ξεχαστεί εντελώς  το απίστευτο κατόρθωμα ενός λαού να κρατήσει εθνική συνείδηση και γλώσσα μετά από 500 χρόνια ξένης κατοχής.

Επίσης ξεχνάμε και κάτι άλλο που εκείνη την εποχή ήταν εξαιρετικά σημαντικό για την διατήρηση της ταυτότητας μας , ότι κύρια διάκριση μεταξύ Ελλήνων και Τούρκων ήταν η θρησκεία και η γλώσσα κάτι που ο Μακρυγιάννης το γνώριζε πολύ καλά εφόσον η Παναγία ήταν το ορόσημο του και τα λίγα γράμματα που έμαθε μόνος του για να γράψει αυτά τα υπέροχα και μοναδικά αφηγήματα και όχι ο Ροβεσπιέρος.

Έχουμε φτάσει στο πρωτοφανές σημείο, ειδικά σε αρκετά μορφωμένους και φιλελεύθερους κύκλους, να μιλάμε σχεδόν με λατρεία για την μελιστάλακτη Γαλλική επανάσταση και φαίνεται ξεχνάμε ότι κατά την διάρκεια της αφανίστηκαν από προσώπου γης ολόκληρα χωριά και πόλεις στην Γαλλία από Γάλλους επαναστατημένους τα οποία ήταν φιλικά προς τους βασιλιάδες.

Κάτι φυσικό εφόσον μια επανάσταση δεν γίνεται κρατώντας και χαρίζοντας λουλούδια στον αντίπαλο, όμως φαίνεται ότι το αίμα που χύθηκε στην Γαλλία είναι αισθητικά αρτιότερο του Ελληνικού που χύθηκε εδώ και σίγουρα καλύτερα αρωματισμένο.

Οι κύριοι αυτοί ξεχνάνε επίσης και το πάγιο αίτημα των φιλικών για γενικευμένη επανάσταση σε όλα τα Βαλκάνια για να μπορέσει η Ελληνική επανάσταση να ευδοκιμήσει, κάτι που δυστυχώς δεν έγινε οπότε όλο το βάρος έπεσε στις πλάτες των Ελλήνων την ώρα που οι ξένοι δυτικοί «φίλοι» μας καθόταν και έβλεπαν εμάς να βγάζουμε για αυτούς το φίδι από την τρύπα.

Εάν δεν υπήρχαν αυτοί οι «αχρείοι» όπως αφήνεται να φανούν Έλληνες, οι κύριοι αυτοί, πιθανώς σήμερα τα άρθρα τους και τα βιβλία τους θα τα έγραφαν στα Τούρκικα γιατί Ελληνικά δεν νομίζω να γνώριζαν.

Είναι το λιγότερο ασεβές και ανίερο, οι σημερινοί Έλληνες να αγαπάνε και να θαυμάζουν μια αόριστη οικουμενικότητα χωρίς καμία ταυτότητα και την ίδια ώρα να κατακρίνουν με το μικρό μέγεθος τους και να υποβαθμίζουν την αξία της μόνης επανάστασης στον κόσμο που έγινε για την ιδέα της Ελευθερίας λέγοντας ότι σε αυτή χύθηκε αίμα.

Για αυτούς του κυρίους και για όλους εμάς τους υπόλοιπους  χύθηκε το αίμα για να μπορούμε  ελεύθερα σήμερα να προσβάλουμε  τους ανθρώπους που κάποτε επέλεξαν να χάσουν την ζωή τους  για την δική μας χάρη.

Comments

  1. Oraia ta lete re    

    > Έχουμε φτάσει στο πρωτοφανές σημείο, ειδικά σε αρκετά μορφωμένους και φιλελεύθερους κύκλους, να μιλάμε σχεδόν με λατρεία για την μελιστάλακτη Γαλλική επανάσταση

    Θυμίστε τους τότε πως η Γαλλική επανάσταση άρχισε το 1789 και εκεί εφευρέθηκε η γκιλοτίνα.

    Δεν ξέρω αν έσταξε μέλι, αλλά το αίμα κύλησε ποτάμι.

    Για τα υπόλοιπα δεν θα σχολιάσω γιατί αμα είναι να πιάσω μια-μια τις υπερβολές που αναφέρετε πως γράφουν οι άλλοι και τις υπερβολές που γράφετε εσείς, θα μας βρει το ξημέρωμα της εθνικής εορτής. Και οι δύο πλευρές φαίνεται να ξεχνάνε οτι μαζί με επανάσταση κάναμε και εμφύλιο, με όλα τα παρελκόμενα που αυτό το γεγονός φέρνει μαζί του.

    Υ.γ.
    > την αξία της μόνης επανάστασης στον κόσμο που έγινε για την ιδέα της Ελευθερίας

    Δηλαδή δεν είχε γίνει ποτέ ξανά στον κόσμο επανάσταση για να απελευθερωθεί ένας λαός;
    Προφανώς και είχαν γίνει και παλαιότερα, αλλά είδατε οτι την πατήσατε και εσείς από τα λεγόμενα της άλλης πλευράς που απεχθάνεστε; 🙂
    Η ελληνική επανάσταση ήταν η πρώτη του είδους στα πλαίσια των ιδεών που βγήκαν από την γαλλική επανάσταση, αυτή τη φορά όμως αντί για μια εξέγερση κατά του πολιτεύματος, όπως ήταν στην Γαλλία, ήταν ΚΑΙ μια εθνική επανάσταση κατά ξένων καταπιεστών.

    Έτσι έγινε και το σχετικό marketing εξάλλου και ήρθαν πολλοί φιλέλληνες και πολέμησαν μαζί μας.

  2. χαρης    

    «Έχουμε φτάσει στο πρωτοφανές σημείο, ειδικά σε αρκετά μορφωμένους και φιλελεύθερους κύκλους, να μιλάμε σχεδόν με λατρεία για την μελιστάλακτη Γαλλική επανάσταση και φαίνεται ξεχνάμε ότι κατά την διάρκεια της αφανίστηκαν από προσώπου γης ολόκληρα χωριά και πόλεις στην Γαλλία από Γάλλους επαναστατημένους τα οποία ήταν φιλικά προς τους βασιλιάδες.»

    Πολυ καλα κανανε και αφανησαν χωρια που ειχαν φιλοβασιλικες θέσεις.Ετσι κερδιζεται η ελευθερια.Δεν εγινε καμια απελευθερωση στην ελλαδα, απλα τα τουρκικα αφεντικα αντικαταστηθηκαν απο ελληνικα τόσο απλά.

    1. iris    

      Όση απελευθέρωση έγινε στη Γαλλία που άλλα έλεγε ο Βολταίρος και άλλα λένε οι Γάλλοι όταν βγαίνουν εκατομμύρια να διαδηλωνουν εναντίον των μεταναστών και των γκέι και ψηφίζουν όμορφα τα αντιμεταναστευτικά τους κομματάκια. Το μετέπειτα δεν αναιρεί τους αγώνες των επαναστατών και ούτε θα μειώσει την ευγνωμοσύνη μας. Πάρτε το χαμπάρι. Κι αν εσύ κι εγώ και ο άλλος από πάνω είμαστε loser, αυτό δεν αφορά τους αγωνιστές μας.

    2. iris    

      Και οι ιδέες της Γαλλικής επανάστασης από πού έπεσαν αγαπητέ; Από τον ουρανό; Για κάνε μια προσπάθεια και σκέψου, μπορεί να σου βγει.

      1. Oraia ta lete re    

        > Και οι ιδέες της Γαλλικής επανάστασης από πού έπεσαν αγαπητέ; Από τον ουρανό;

        Μέσα στο έρεβος της νύχτας δεν μας γράψατε την απάντηση, θα περιμένω να σας βρει το φως της ημέρας για να με ΔΙΑΦΩΤΙΣΕΤΕ εσείς μιας και δεν ισχυρίζομαι να είμαι κάτοχος υπερδυνάμεων και δεν μπορώ να διαβάζω μυαλά. Μόνο κείμενα 🙂

        1. iris    

          Σωστά. Διαβάζεις τα δικά σου. Ρωτώ, οι Γάλλοι από πήραν έννοιες όπως ελευθερία, δικαίωμα κλπ. Από τον ουρανό; Ή να το κάνω πιο λιανό, με κίνδυνο να μου την πέσουν κι εμένα οι προοδευτικοί ανθέλληνες.

  3. iris    

    Η δεύτερη απάντηση πάει στον παντογνώστη oraia ta lete re. Ωραία τα λέμε, ρε, αλλά εσύ τα λες πάντα ωραιότερα.

    1. iris    

      Σωστά. Διαβάζεις τα δικά σου. Ρωτώ, οι Γάλλοι από πήραν έννοιες όπως ελευθερία, δικαίωμα κλπ. Από τον ουρανό; Ή να το κάνω πιο λιανό, με κίνδυνο να μου την πέσουν κι εμένα οι προοδευτικοί ανθέλληνες.

      1. Oraia ta lete re    

        > Ρωτώ, οι Γάλλοι από πήραν έννοιες όπως ελευθερία, δικαίωμα κλπ. Από τον ουρανό; Ή να το κάνω πιο λιανό, με κίνδυνο να μου την πέσουν κι εμένα οι προοδευτικοί ανθέλληνες.

        Να το κάνετε πιο λιανά. Δική σας σκέψη είναι, εσείς πρέπει να την γράψετε και την απάντηση και να μας πείτε και τι σχέση έχει η ερώτησή σας με το θέμα. Δεν γίνεται να κάτσουμε να φανταστούμε εμείς ποιά από όλες τις πιθανότητες έχετε στο μυαλό σας.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.